FAQ Najczęściej zadawane pytania
- Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć ikonkę
lub napis Panel użytkownika w "panel klienta" i następnie "Załóz swoje konto!" lub "Nie masz konta?" w zależności od wybranej opcji. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Rejestracja” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
- Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w zakładkę „Konto klienta” lub "Adresy".
- Co umożliwia mi funkcja listy życzeń ?
Funkcja listy życzeń (dostępna dla zalogowanych użytkowników) umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.
- Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?
Tak, możliwe jest składanie zamówień bez rejestracji. W tym celu należy wybrać opcję "bez rejestracji".
- Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
Tak, zamówienia można odebrać w sklepach stacjonarnych. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "odbiór osobisty".
- Czy moje zamówienie zostało już wysłane ?
Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo zalogowani klienci mogą sprawdzić informacje o aktualnym statusie zamówienia w "Panel użytkownika" w zakładce “Zamówienia”.
- W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta ?
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer:
+48 511 934 889
+48 530 417 505.
Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy w wyborze produktu oraz pomożemy w złożeniu zamówienia. - Czy moje dane, które podaję w trakcie zakupów, są bezpieczne ?
Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem SSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.